fredag den 18. juli 2014

Jeg tester.....fotokalender

Jeg er blevet spurgt om jeg vil teste fotokalender for Onlinefotoservice.dk og det har jeg sagt ja tak til.

Noget af det, jeg godt kan lide ved denne kalender, er at man selv vælger hvilken måned, den skal starte - dér hvor jeg tidligere har bestilt kalender, var det standard at kalenderen startede i januar (hvilket også er fint for de fleste vil jeg tro, men når man som jeg ikke har bestilt nogen i starten af året, er det jo rart at den kan starte i august).

Kvaliteten lever 100% op til mine forventninger - billederne er flot gengivet, og der er brugt lækkert papir. På Onlinefotoservice.dk kan I se nogle af de andre formater man kan vælge.

Jeg har valgt dette format, da det giver plads til at vi alle fire har hver vores kolonne at skrive i, og det synes jeg kan være nødvendigt, når der skal holdes styr på åbent hus i SFO, fritidsaktiviteter, forældremøder med mere.

Kalenderen er nem at lave og der er hurtig levering.

Følg med på bloggen hvis du har lyst til at vinde en fotokalender - I morgen starter jeg en giveaway.




 
Og lige lidt bonusinfo - hvis du skal bruge en fotobog, kan jeg også anbefale onlinefotoservice.dk - i onsdags var vi til afslutning i Carlas dagpleje og en del af gaven til dagplejemoderen var en fotobog med billeder af Carla og de andre børn fra de to år vi har været hos hende - billeder fra julearrangementer, fastelavn, lygtetændingsfest med mere. (og jeg vil lige nævne at jeg selv har betalt for mine fotobøger, men derfor kan jeg jo godt komme med en anbefaling:-)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar