tirsdag den 24. december 2013

Glædelig jul

Så kom dagen endelig men hvor er ventetiden laaaaaaaaaaang for Emil - han kan næsten ikke vente:-) Det er så fedt at se den glæde og begejstring og jeg glæder mig til en rigtig hyggelig aften sammen med familien.

Vi har virkelig julet igennem siden den første weekend i december. Hvert år julehygger vi med min kusine og hendes dejlige familie - vi startede for 20 år siden hvor vi mødtes fredag efter arbejde og masseproducerede julepynt indtil vi sluttede søndag aften. Nu har vi kortet julehyggen ned til en enkel dag, hvor vi starter med brunch lørdag morgen, laver masser af julepynt, hænger alt op der er lavet i løbet af de sidste år, bager kagehus og småkager og laver julemiddag. Det er SÅ hyggeligt og jeg synes det er vildt at det nu er 20 år siden vi startede. I år var der os der lagde hus til og det må man sige at juleudsmykningen bærer præg af - se blandt andet guirlanden.....Emil ELSKER det og synes vi er vildt heldige at have så meget flot julepynt....jeg synes mest af alt at det minder om Gertrud Sands julepynt, men det er da hyggeligt:-)

Nu vil jeg gå ind til symaskinen - vi er nemlig helt klar til jul nu, så nu skal der bare hygges.

Rigtig glædelig jul til alle mine dejlige læsere - jeg håber I får en hyggelig aften med dem I holder af.







8 kommentarer:

  1. Åh det er da herligt med al den skønne og glade pynt! : ) fantastisk tradition i har der!
    Også rigtig glædelig jul til jer - håber Emil kan vente bare lidt endnu ♥
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Emil klarede den, men det var hårdt;-) Ja, det er så hyggeligt med den tradition.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Festligt ser det ud hjemme hos jer :-) Håber I nyder julen. Du må have heldet med dig i mine Give Aways, ihvertfald har du vundet igen :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Christina - hvor heldig har man lov at være?!??! 1000 tak - vi glæder os til at læse.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Glædelig jul Christina.
    SKØNNE julede billeder!
    Det lyder som en virkelig hyggelig juletradition. Den får jeg da helt lyst til at indføre her :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja, det er virkelig hyggeligt....måske ikke så kønt, men vi har det rigtig sjovt og Emil synes jo at vi har verdens flotteste julepynt:-) det er et rigtig godt koncept.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Rigtig glædelig jul til jer! Hvor lyder det bare som en hyggelig tradition :-)
    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Også glædelig jul til Jer Bodil - og nu også godt nytår. Det ER meget hyggeligt og jeg er så glad for at vi har holdt fast i traditionen i 20 år - det er da godt gået. Det har jo ændret sig undervejs...børn er kommet til osv. men det er dejligt at vi bliver ved.
      K.h.
      Christina

      Slet