lørdag den 16. juni 2012

Lækker giveaway x 2



Ja, det er altså ikke hos mig....endnu;-) (men det varer sikkert ikke længe, før jeg laver en igen).

Har I set denne lækre giveaway hos Pernille? Pernilles blog er fyldt med alle mulige fine indlæg og hun er bl.a. rigtig god til at hækle og lege med tapet.


Jeg ønsker mig brændende sådan en kurv, men vinder jeg den ikke her, så har jeg heldigvis chancen igen hos denne Pernille. Det er jo heldigt for sådan en som mig, der endnu ikke har lært at hækle, at der findes sådan nogle dygtige bloggere....når I alligevel er inde og kigge på denne blog, så synes jeg at I skal tjekke Pernilles første blogindlæg, der viser den sødeste kodragt:-) Pernille kan så vidt jeg kan se sy det meste; de lækreste t-shirts, solhatte og seje drengebukser med retrolommer...med andre ord - masser af inspiration.

3 kommentarer:

  1. Hvor er du sød Christina - bliver helt rørt! Hvis ikke du vinder kurven et af stederne, så vil jeg gerne lave en byttehandel med dig hvis det skulle have interesse. Men det kan vi jo altid lige skrives ved om ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih Pernille - sikke da et flot tilbud - det vil jeg helt sikkert hvis jeg kan tilbyde et eller andet du kan bruge. Jeg var nødt til at fremhæve din kodragt for den er noget helt for sig selv:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Det har du helt sikkert, så det skal vi nok finde ud af :-)

      Slet