mandag den 10. februar 2014

Til mig selv: Skulderbesætning på favoritmønster

1000 tak for jeres søde kommentarer på forrige indlæg - I er da gode for selvværdet;-)

For en del tid siden (i september) klippede jeg denne kjole fordi jeg syntes at kjolen fra Stof & Stil med skulderbesætning, er så fin. Dengang havde jeg ikke mønstret fra Stof & Stil, så jeg tog mit hjemmegjorte mønster og tilføjede skulderbesætninger.

Jeg var laaaaaaaaaang tid om at få den færdig (fordi jeg meget sjældent skifter tråd i min overlocker;-)), men nu hvor den er færdig, er jeg bare rigtig glad for den. Den er jo helt enkel, men det er en rigtig god hverdagskjole Jeg har faktisk allerede syet en mere, der ligner, men jeg har glemt at tage billede af den - det får jeg gjort noget ved.

Stoffet er fra Stof & Stil; 30 kr. for 1,5 meter af det sorte, så jeg fortryder at jeg kun købte to stykker.




4 kommentarer:

  1. Ser smuk ud,. Må ha læst op på bloggen nu jeg har været væk fra den i hele 1½ uge

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot.
    Skønt stof det der er på skulderne :)

    SvarSlet
  3. Den er så lækker! Må vi se den på?

    SvarSlet