fredag den 3. januar 2014

Sengetøj

Vi gav Carla en Brio dukkevogn i julegave. Carlas dagplejemor købte en for nogle måneder siden og Carla er fuldstændig dårlig med den, så Casper var nærmest parat til at køre ud og købe en til hende med det samme......han fik besked på at styre sig, og i stedet blev det til julegaven:-)

Dukkevognen er lilla, så jeg syntes at det lækre retrostof købt lige her af Didde-Louise, egnede sig perfekt til dukke-sengetøj. Jeg har også syet dyne og pude (af lyseblåt fleece), så der kan skiftes sengetøj, så nu har jeg en undskyldning for at sy et sæt mere. Heldigvis har jeg mere af det fine stof, så Carla skal også have en kjole af det - jeg forestiller mig en fin spencer.

Rigtig god weekend til jer - i morgen skal jeg slappe af, være lidt huslig og om aftenen satser jeg på lidt tid ved symaskinen....søndag skal jeg arbejde.


6 kommentarer:

  1. Så fint : ) er vild med farverne ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også og jeg tror det vil være godt til en spencer.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Det er da også bare det skønneste stof. Glæder mig til at se spenceren også! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Den står endnu på to do listen - jeg må snart i gang.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Superflott stoff - tenker det passer perfekt til dukkevognen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det passer så fint til og så kan jeg godt lide at kombinere nyt med noget retro.
      K.h.
      Christina

      Slet