tirsdag den 21. januar 2014

Kjole med a-form

Nu sad jeg lige og kiggede på det jeg har syet det sidste stykke tid - der er mange stjerner:-) Jeg skal nok snart sy noget der ikke involverer stjerner...

Her er det blevet til en kjole til Carla - temmelig lårkort, men rigtig fin til hende. Stjernerne er fra Stofdepotet og det andet er igen fra Ms. Knit (ja, jeg er virkelig blevet forkælet;-)). Jeg har brugt minikreas mønster på T-shirt med raglan-ærmer. Har I set at minikrea nu har lavet mønster til voksne? Det er en tunika - jeg skal helt sikkert afprøve det.





22 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak - jeg er også glad for resultatet:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Rigtig fiks med de røde ærmer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg syntes der skulle lidt farve til, når den var til Carla.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Vidste ikke at mini krea også r begyndt at lave mønstre til voksne - det må jeg da lige tjekke ud. Børnemønstrene er i hvert fald dejlig lette at gå til.
    PS man kan aldrig få for mange stjerner:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for deres børnemønstre. Jeg har lige tegnet deres voksenmønster af, så jeg glæder mig til at sy en tunika til mig selv.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er den soed. Har du set det sidste nr fra Alt om haandarbejde???? De har en rigtig soed lille A-formet kjole i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg ikke set - jeg skal snart på biblioteket, så der skal jeg da lure i det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Vildt fed sammensætning du har lavet. Er ret vild med det røde stof med stjerner. Tror snart jeg må købe noget stof :-) Virkelig sød model. Og jeps, har set at MineKrea er blevet til MegaKrea. Jeg er nu ikke vild med den første model, men mon ikke der kommer flere. Jeg tror det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Det kan jo være at du kan lide MIN version af minikreas tunika til voksne;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Den er blevet rigtigt fin. Jeg synes nu stjerner er dejlige, så fortsæt du bare med det :-)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg syntes også dine stjernekreationer er skønne - og er IKKE blevet træt af at se på dem! :-) Er ret vild med stofsammensætningen til denne kjole! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar - det er jeg glad for:-) Jeg synes også resultatet blev godt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Så mye flott du lager! Får veldig lyst å ta frem symaskina og sy ivei. Men så lett er det jo ikke, og ikke har jeg overlockmaskin heller... Men nyte dine kunster kan jeg da!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - hvor er det sødt af dig. Du kan sagtens sy fine ting uden overlocker:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Hvor er den flot... jeg er helt vild med sammensætningen af stoffet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak - dejligt du kan lide den. Synes at der godt må være lidt knald på farverne på børnetøj engang imellem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Svar
    1. Mange tak. Carla er også rigtig glad for den.
      K.h.
      Christina

      Slet