torsdag den 16. januar 2014

Fine dyr

Som jeg viste jer i dette indlæg, var jeg så heldig at blive forkælet af Tina med bloggen Ms. Knit. Jeg har faktisk allerede lavet noget af en del af stoffet. Bl.a. denne kjole til Carla, som ikke var nogen udpræget succesoplevelse.....jeg fik lavet en lille fold da jeg satte halsribben på, sprættede op og satte den på igen. Da jeg klippede den, fik jeg klippet to højre ærmer - havde ikke nok stof, så måtte forsøge så godt jeg kunne at lave det ene om til et venstre:-)

Nå, men den blev nu meget god til sidste og stoffet synes jeg er rigtig fint og desuden er det den lækreste bløde kvalitet. Jeg har set at man kan købe stoffet hos stofdepotet.



8 kommentarer:

  1. Den er da sød, selv med skønhedsfejl..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Den er også rigtig fin til hende.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Den er altså bare skøn den kjole, kan godt lide det rødelige rib du har valgt :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det er jersey fra Stofdepotet, som jeg har brugt som rib.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Jeg er helt vild med det stof... hvor er den bare fin kjolen :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da også bare så fint - ville ønske jeg havde flere meter liggende på hylden.
      K.h.
      Christina

      Slet