søndag den 5. januar 2014

Lidt nyt og lidt retro

Endnu en bodykjole  -  det her er vist min favorit. Jeg er så vild med retrostoffet, som jeg købte af Mirjam med bloggen Æbleblomst.




Og så skal I bare se hvor forkælet jeg er blevet! Den 31/12 ringede posten på og afleverede en rigtig lækker pakke til mig. Det var en nytårshilsen fra Tina med bloggen Ms. Knit og pakken var jo fyldt med det fineste stof....allerede samme dag fik jeg syet en kjole til Carla af noget af det, men jeg har åbenbart glemt at tage billeder af den, så det kommer når den er kommet op af vasketøjskurven igen:-) 1000 tak Tina - det var bare så sødt af dig.




8 kommentarer:

  1. Hvor er du bare produktiv, det giver mig dejlig med inspiration, med alle de fine ting du får lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - hvor er du sød. Dejligt at kunne inspirere andre. Jeg bliver selv meget inspireret i blogland.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Det er en rigtig sød ide med de der kjoler :) Og wauw for en lækker pakke :D

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot den nyeste kjole i samlingen :) Stoffet ser rigtigt lækkert ud op ad den pink synes jeg. Og så fine sager i den nye pakke du har fået - jeg er særligt vild med frottéstoffet i orange.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er blevet en fin kombi, men kunne også forestille mig at stoffet er fint med limegrøn. Ja, det frotté er altså lækkert.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Godt nytår søde Christina. Og smukke farver på kjolen!!! Kh Maria

    SvarSlet