torsdag den 30. januar 2014

Giveaway i samarbejde med minikrea: overalls

Jeg er så heldig, at jeg har fået lokket minikrea med på at lave giveaways på min blog med deres fine nyheder. Minikrea har udvidet sortimentet med en smart ballonnederdel, en tunika til voksne og disse lækre overalls. I kan læse mere om deres nyheder lige her.

I denne omgang kan en heldig læser vinde mønstret på overalls, som er i str. 1/2-3 år. Senere vil der være mulighed for at vinde mønstret på tunika og på ballonnederdel. Jeg har selv kastet mig ud i at afprøve tunikamønstret, og jeg glæder mig til at vise jer det færdige resultat.




Reglerne er som følger:

1 lod for fast læser - skriv i kommentaren hvilket minikrea mønster, der er din favorit og hvilket mønster, du savner i minikreas sortiment.

5 lodder for fast læser og link til giveaway´en med billede på din blog eller facebook - skriv i kommentaren hvilket minikrea mønster, der er din favorit og hvilket mønster, du savner i minikreas sortiment.

Skriv venligst i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med (1 eller 5), og husk at skrive din mail-adresse, hvis den ikke er tilgængelig for mig andetsteds.

Jeg trækker en vinder den 10. februar ca. kl. 21.

30 kommentarer:

  1. Lækker give away! Jeg smider et lod i puljen og krydser fingre! :-)
    Mit yndlings MINIKrea mønster er deres Ballon bukse mønster! Jeg kunne godt tænke mig nogle kjolemønstre til voksne...

    Min mail: akprivat@gmail.com

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Hov - favorit mønsteret er hyggebukser :) ved ikke lige hvad jeg mangler - overtøj måske

      Slet
  3. Jeg har endnu ikke prøvet nogen af deres mønstre, men jeg har virkelig længe ledt efter et godt overalls mønster så jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde det. Jeg snupper et lod. Hvis jeg skulle finde på et mønster de mangler (udover de her overalls som nu er kommet) så tror jeg det ville være en lille børnejakke!

    SvarSlet
  4. 5 lodder for fast læser (Bloglovin+) og link til giveaway´en med billede på facebook (https://www.facebook.com/hersom/posts/10152174330142158?stream_ref=1)

    Jeg har ikke prøvet et MiniKrea mønster før, men synes at deres bodysuit i Newborn ser ret godt ud. Der er i hvert fald mange muligheder bare i ét mønster! Jeg tror at jeg savner mønstre til tween - altså mellem 12 og 17 år.

    SvarSlet
  5. Jeg vil så gerne have fingrene i det overalls mønster. De er skønne! Faktisk har jeg haft stof liggende tiltænkt til overalls i over et halvt år, jeg har bare ikke kunne finde et overalls mønster jeg har synes om.

    Jeg deltager med 5 lodder - Fast læser + link og billede på bloggen.

    Håber jeg vinder ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, i øvrigt er mit yndlingsmønster deres bodysuit til babyer. Kan godt lide de mange anvendelsesmuligheder. Jeg kunne godt bruge et godt basiskjole mønster til voksne eller én eller anden form for trøje med eller uden hætte til børn.

      Slet
  6. Deltager med 5 lodder! Jeg har kun prøvet deres ballonbuksemønster og det synes jeg er ganske udemærket. Jeg savner jakker - en masse nemme børnejakker. :)

    SvarSlet
  7. Flot premie. Jeg deltager dog ikke, har ikke flere smaa. Mine er blevet for store ( smil).

    SvarSlet
  8. Jeg må ærlig inrømme at jeg er mest begeistet for deres Raglan. Den er da bare perfekt! Jeg savener en sweattrøje uden hætte! Deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  9. Deltager med 5 lodder
    Favorit er bodysuite
    Savner kjolemønster til voksne

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  10. Sikke da en skøn give away :) Jeg har heller ikke prøvet minikreas mønster endnu... men det er da klart en fejl kan jeg se!! Du har ihvertfald lige skaffet minikrea én ny kunde ;) Jeg vil meget gerne deltage med ét lod. Jeg har meget hurtigt forelsket mig i de fine Retro Overalls, så det må være mit ynglings.... hvad jeg savner... hmmm... jamen der var da vist slet ikke noget jeg savnede, så skulle det måske lige være et par pose- eller ballonbukser til voksne :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil da gerne være med på 5 lodder.
    Jeg har ikke prøvet deres mønstre endnu. Synes det er fedt de har udviddet med dametøj og mangler (grundet min nuværende situation) noget lækkert graviditetstøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så kom linket også på bloggen.. Undskyld forsinkelsen.

      Slet
  12. Ih, Christina. Lækker giveaways i vente herinde;-)
    Jeg er med med 5 lodder (har lagt billedet på bloggen min). Jeg vil i 2014 gerne igang med rigtig at sy børnetøj, så endnu ikke prøvet deres mønstre. Men opdagede lige cirkelnederdelen -har en venindes datter i tankerne til den.
    Jeg savner et godt grundkjolemønster til mig selv (gerne lidt 50inspireret;-))
    Kh Jonna

    SvarSlet
  13. Jeg snupper 5 lodder i denne fine give away. Jeg har flere favoritter bl.a. basis blusen. Sidst jeg skrev hvad jeg savner var det tunika mønster til kvinder :-) Jeg synes de har et godt udvalg af mønstre, der let kan udvikles til nye mønstre. Et ønske kunne være et kjole mønster til kvinder :-) Et enkelt mønster på lækre sommerkjoler :-)
    Nanna_schack@yahoo.dk - har delt på Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  14. 1 lod til mig ..

    jeg kan lide alle de mønster de har

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Prøver lige igen....
    Deltager med 5 lodder og ønsker mig mønster på posebuks str. 4-10 år. Kunne godt tænke mig flere voksenmønstre gerne nederdel og kjole i noget retro.

    https://www.facebook.com/luise.houman

    Hilsen
    Luise - luisehouman@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 5 lodder. Lagt på facebook og fast læser.

    SvarSlet
  18. 1 lod

    Elsker denne:
    http://carlaogkrudtuglen.blogspot.dk/2014/01/smlfer.html

    Mønstre til kjoler i storpige

    SvarSlet
  19. Elsker MiniKreas designs. Jeg er med på 5 lodder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og nå ja, kunne virkelig godt tænke mig nogle enkle kjolemønstre til piger i str. 6-10 år med raglanærmer og lommer :-)

      Slet
  20. 5 lodder til mig - er glad for minikreas mønstre. Kunne måske godt tænke mig lidt flere mønstre til drenge.

    SvarSlet
    Svar
    1. det må så blive 1 lod - kan ikke få computeren til at uploade dit billede lige nu.....:/

      Slet
  21. åhh - det er da det sødeste lille mønster de har udgivet

    1 lod til mig

    SvarSlet
  22. Min favorit er baby bodysuit. Jeg savner flere mønstre til drenge.

    Jeg deltager med 1 lod :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  23. Deltager med et lod. Baby bodysuit er min favorit. Gerne flere kjoler/ nederdele i voksen str. :-)

    SvarSlet
  24. deltager med 1 lod. jeg har mange minikreamønstre og er glad for dem alle sammen. Jeg kunne godt ønske mig at de lavede et raglan mønster til voksne. (stine-m-hansen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Deltager gerne med et lod :)
    Jeg er pt tosset med deres hættebluse mønster, og jeg savner nogle flere jakke-mønstre :)

    SvarSlet