torsdag den 2. januar 2014

Opbevaring til sygrej

Rigtig godt nytår - jeg håber I alle er kommet godt ind i 2014. Vi havde en sjov og hyggelig aften og på trods af få timers søvn, fik jeg alligevel syet lidt i går - en ny hue til Carla, som jeg ikke har nået at tage billede af, men det kommer.

For laaaaaang tid siden klippede jeg en pung, der skal bruges til opbevaring af sygrej når jeg har krea-date (hvilket sker alt for sjældent - måske man skulle starte en kreaklub). Endelig fik jeg den syet! Igen igen har jeg brugt denne DIY - Christina, den er SÅ god! Jeg har brugt nogle andre mål, da jeg gerne ville have den lidt større.

Nu har jeg besluttet at sykurven skal tømmes, så der er plads til nye projekter og lige nu ligger der faktisk bare en kjole til mig selv, som kun er klippet og en anden kjole til mig, som bare skal have syet belægning i halsen. Jeg er regnskabschef og har deadline på det første årsregnskab på onsdag, så lige nu knokles der, men bagefter skal der bare klippes nye stakke til sykurven.




15 kommentarer:

  1. Så fin... Jeg overvejer at lave mig en ny omgang til kurven. Jeg har en halvfærdig kjole til Freja liggende men det er også det eneste der er klippet, det plejer ellers ikk at ligne mig. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du da i gang med saksen:-) Det ligner bestemt heller ikke mig, men nu har de to kjoler ligget der i tre måneder, så jeg burde jo få dem færdige inden jeg klipper noget nyt - er dog ikke sikker på at jeg kan overholde det;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. jeg er i gang med at få den færdig, det bliver jeg nød til ellers kommer den bare til at ligge igen og det er stoffet for flot til :o)

      Slet
  2. Måske jeg skal udfordre mig selv til at sy lidt mere i dette år :-) så fin pung, ligesom dine andre ting

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar:-) Det synes jeg du skal - jeg synes det er så afstressende.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Hvor er den blevet dejlig den sygrejs-taske...

    Kreadates er så hyggelige, selv om jeg mest holder sådan nogen med min søster og mor ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mor er ikke så gode venner med en symaskine, så det kommer ikke til at ske her:-) Hyggeligt at I har den fælles interesse.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. God arbejdslyst Christina, både med det ene og det andet- og godt nytår! Ja den pung kan bare varieres i det uendelige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan den - jeg har allerede lyst til at lave en mere:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Så fin den var - likte godt hvordan det blomstrede stoffet ble brukt på innsiden. En fargerik overraskelse når man drar i glidelåsen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis:-) Den er jo lidt trist når man bare ser på den udvendig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hvor er den fin! - dejligt når man får gjort tingene færdigt... Kender alt for godt at der ligger halvfærdige projekter i hjørnerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle af mine projekter har ligget ALT for længe - det synes jeg ellers ikke jeg plejer, så jeg ved ikke lige hvad der gik galt. Nu har jeg heldigvis taget mig sammen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Den ser super fin ud - og rummelig. Hvilke mål har du brugt (min regnehjerne er ikke altid med mig når jeg prøver at regne den ud, høhø ;-)
    Lyder hyggeligt med en kreaklub, sådan en ville jeg også gerne ha :-)
    Msnge hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - jeg har bare lavet den højere end den i Christina´s DIY - kan ikke huske målene, da jeg ikke skrev det ned:-)
      K.h.
      Christina

      Slet