tirsdag den 8. april 2014

Hallooooooo - og lidt rødt....

Ahmen altså - hvad er det for noget? Så blev her jo helt stille! Jeg har ellers været kreativ og fuld af energi, men det dér teknik kan jo drille engang imellem, så jeg har ikke haft nogle billeder! Nu sker her altså noget igen så jeg håber I stadig er her....

Først og fremmest er jeg jo bagud med Livs regnbueleg, som I kan læse mere om her. I sidste uge var det farven rød - det blev så ikke til noget her hos mig, men jeg snupper den så bare i dag og håber at man kan være med på trods af lidt forsinkelse;-)

Der er tale om genbrug - alle billeder har på et tidspunkt været vist på bloggen, men jeg syntes der var så meget rødt at jeg ikke behøvede at gå på jagt efter noget nyt.


2 kommentarer:

  1. Gå da lige amok i rødt, Christina! Det ser godt ud. Hold op der er meget (mon det er en rød blog?!?). Ha en god dag ♥

    SvarSlet
  2. hihi - en meget rød blog;-) Ja, vi har åbenbart rigtig meget rødt og jeg kunne sagtens have fundet mere.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet