mandag den 31. marts 2014

Leo med hængerøv

Endnu et par baggy pants til Carla - eget mønster, stof fra Stof & Stil.

Jeg er i gang med endnu et par til Carla (hendes bukser er begyndt at stumpe, så det er alle tiders undskyldning for at gå amok ved symaskinerne), men jeg mangler lige at lægge dem op inden de skal vises frem på bloggen. Jeg regner med at nå det i dag, for jeg er hjemme med syg Carla - børnesår......indtil videre er hun ikke så hårdt angrebet, og jeg håber virkelig at hun hurtigt slipper af med dem. Heldigvis har jeg en meget forstående chef, men det giver da alligevel lidt udfordringer.






10 kommentarer:

  1. Super lækre. Jeg vil i gang med bukser til mig selv. De par jeg syede sidste forår blev flittigt brugt! Uf børnesår, håber ikke hun bliver hårdt ramt.

    SvarSlet
  2. Vildt lækker buks...

    mindre rart med børnesår :0(

    SvarSlet
  3. God bedring med Carla, håber hun snart er over det.
    Lækre bukser, jeg skal også i gang med bukser til Sofie :)

    SvarSlet
  4. Øv med børnesår, men så får du da lidt ekstra sytid;)

    SvarSlet
  5. Fine bukser...de skal nok hjælpe med at lillepigen er lækker når hun vender tilbage fra sygdom. God bedring med hende...

    SvarSlet
  6. God bedring! Hun bliver da brandsmart i de bukser! :-)

    SvarSlet
  7. God bedring med Carla - og super lækker leo buks

    SvarSlet
  8. Du må da sælge ud af hendes aflagte 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, men det er jeg ikke helt dygtig nok til, så jeg giver det til naboens niece:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Tak for jeres kommentarer - Carla slap billigt, så vi var hjemme i 6 dage.....hvilket jo også er slemt nok.....også når det er 3. gang på 4 uger at man har barn syg....Men det er jo heldigvis ikke farligt og vi har nogle søde og forstående arbejdsgivere, så det gik:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet