mandag den 14. september 2015

To do - ta da: Lyserød nederdel med hvide blomster

Hold nu op hvor det kører - det er SÅ fedt, at der er kommet mere gang i blogland generelt, og så er jeg virkelig glad for, at I er så flittige til at kommentere - mange tak!

Endnu en ting kan streges på listen. Nederdelen er syet af en dug fra genbrugsbutikken, og jeg har også klippet en kjole til Carla i det samme stof. Jeg synes at printet er fint,  og så er jeg jo bare pjattet med det dér genbrug.

Nederdelen er helt enkel og med elastik i taljen. Jeg overvejede lidt lækre detaljer, men tænkte at det måske var meget godt med noget forholdsvis neutralt, da Carla selv finder tøj frem og indtil videre nok ikke skal gå efter at blive modeblogger - jeg siger jer, at hun er spraglet nogle gange!




Selvom der har været stille på bloggen længe, betyder det ikke at jeg slet ikke har syet - for eksempel har jeg syet denne tunika til Carla; stof fra Stofdepotet og mønster fra minikrea.



5 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig fine ting, du har fået syet! Jeg nyder også, at der er kommet godt gang i Blogland og kommentarerne!

    SvarSlet
  2. Sødt tøj du har fået syet. Nyd hendes spraglede tøjstil.
    Hun vokser fra det spraglede og bliver mere stilren, når hun bliver teenager.

    SvarSlet
  3. Sjovt, jeg har netop selv i dag syet en lige så simpel nederdel til Luna :) Smider den på bloggen her lidt senere ;) De er bare altid et hit :)

    Og det stof, det var helt sikkert også flyttet med mig hjem, hvis jeg havde set det i genbrugen, så fint det er :)

    SvarSlet
  4. Dejligt når det lykkedes at finde noget godt stof i genbrug og fine kreationer :-)

    SvarSlet
  5. Ihh nogle skønne sager du allerede har fået lavet og SÅ meget :-) hvor er det fedt! Jeg er vild med de fine blomster på stoffet - synes det gør den ekstra fin :-)

    SvarSlet