onsdag den 29. april 2015

Blomster og blonder

For lang tid siden gik jeg i gang med denne kjole - den blev bare ikke rigtig god....ærmerne sad ikke ordentlig....de virkede for løse. Så prøvede jeg at tilføje en rib på ærmet, og den blev da bedre, men jeg er stadig ikke helt tilfreds. Jeg synes den er lidt for telt-agtig, så jeg skal vist forsøge mig med nogle indsnit bag på, eller også skal den syes lidt ind i siderne. Eller kortes af til en sweatshirt - jeg har ikke bestemt mig endnu:-)

Mønstret er et blusemønster fra Stof & Stil, som jeg har forlænget. Blonden er også fra Stof & Stil og det øvrige stof er fra Stofdepotet. Det er ikke så længe siden, at jeg storshoppede hos Stofdepotet, og der er så mange lækkerier i blandt, at jeg snart bliver nødt til at prioritere noget mere tid ved symaskinen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar