søndag den 21. juli 2013

Endnu en tur i genbrugsbutikken

Jeg måtte lige ind og kigge, da jeg kom forbi den lokale genbrugsbutik og lidt kom der da også med hjem.

Bakken fandt jeg får lang tid siden (også genbrug) - resten er nyerhvervelser. Den til venstre er en vase - jeg synes det er et meget sødt sæt og den hvide dame passer til en jeg tidligere fandt på loppemarked - denne her har jeg givet kr. 5 for.



Desuden et junior-sengesæt. Meget pastel, men motivet er så fint at det måtte med hjem.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte ting du har fundet, Christina! Jeg er vild med sættet med lysestagen og vasen, og så er jeg altså også ret forelsket i juniordynebetrækket. Hvis du vil sælge det videre må du sige til ;)
    Rigtig dejlig sommer til dig. Jeg kommer ikke så trofast rundt på de forskellige blogs her i den dejlige sommertid - det er ude- og familielivet der lokker mest:) men derfor vil jeg alligevel ønske dig en skøn sommer!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Sussi. Også en dejlig sommer til dig. Hvis vi ikke får brugt sengetøjet, skriver jeg lige til dig:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. er jeg bare ude af trit med hvad der er in- jeg går da og tror at pastel stadig er et hit- selvfølgelig efter de geometriske kantede figurer- men stadig mere hit end retro tapet :-) :-) og ikke fordi at man skal bekymre sig om det! Og så er de der keramik ting da et scoop- i min optik .-) men jeg er jo også en sucker for de gamle keramik ting.. God mandag til dig og dine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror overhovedet ikke du er ude af trit:-) Og jeg kan faktisk også godt lide pasteller (så længe det ikke bliver meget lyserødt). Jeg er rigtig glad for det fine keramik - selv manden synes at det er fint.
      K.h.
      Christina

      Slet