fredag den 12. september 2014

Sølvkjole

Jeg har flere gange kigget på det fine sølvfarvede stof fra Stofdepotet, men jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle bruge det til. Da jeg så så at det kun kostede kr. 30 pr. meter, tænkte jeg at det sagtens kunne ligge lidt på stofhylden uden et formål.

Nu er det lavet om til en kjole til mig - den er syet efter mit eget mønster og jeg er rigtig godt tilfreds med den - jeg tror dog at jeg vil tage lidt af bredden i taljen.

Et stk. sølvkjole for ca. kr. 45.

God weekend.



13 kommentarer:

  1. Smuk! Jeg er bare så imponeret over alle de mange, fine ting, du får syet! Rigtig god weekend!
    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Bodil - min weekend blev tilbragt i Sverige:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Den er virkelig fin! Og lav da et par indsnit i ryggen så du bevarer den fine kurve i kjolens sider... Den bliver så smuk!

    SvarSlet
  3. hold da op - det er godt nok også noget lækkert stof

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da så fint:-) Ret specielt, men jeg er vild med det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Det kunne også godt have fået lov at ligge på min hylde til den pris :)
    (Eller gulvet eller hvor der nu ville have været plads)
    Super fin kjole.

    KH. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - jeg kender jo den situation - lige nu arbejder jeg på at få brugt en masse stof, så det hele kan være på hylderne eller i de tre kasser der er stablet foran reolen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Svar
    1. Taaaaaak. Nu er det jo snart for koldt til bare ben, men tror også kjolen vil være fin med sorte strømpebukser under.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Sikke noget fint stof. Jeg kan godt forstår at du synes det kunne blive til en fin kjole, for det blev det jo

    SvarSlet