mandag den 29. september 2014

Roser og et nyt mønster

Da Carla gerne vil kunne svinge lidt med skørtet, tænkte jeg at jeg måtte prøve at tegne et kjolemønster der både er rimelig praktisk ift. børnehaveliv og samtidig kan dreje rundt. Det er hermed gjort og jeg er rigtig glad for resultatet.

Stoffet er fra stofdepotet og jeg har også  en kjole til mig selv  liggende i det samme stof - den ligger på toppen af sykurven.....der er forbud mod at klippe mere lige nu, for der er bare ikke plads til mere, så jeg har måttet tage gulvet i brug til ufærdige projekter.




16 kommentarer:

  1. Hvor er den sød, måske vi kan se et billede af modellen i den en dag? :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror hun skal bestikkes, men så kan det nok også godt lade sig gøre:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Det er så fint det stof (ja også kjolen) Jeg har slet lavet en sweat i det stof. Glæd dig til du får lavet din kjole

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også det er. Min kjole ligger i skammekrogen - jeg synes den er for stor og ved ikke helt hvad jeg skal gøre med den. Nu prøver jeg med rib i ærmerne og syer den desuden lidt ind.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Super dejlig hverdagskjole. Den er SÅ fin

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Louise. Jeg skal have syet nogle flere for det er blevet en af Carlas favoritter.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er den fin, er helt vild med stoffet! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Det er ret tyndt og slasket men meget blød.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Svar
    1. Ih tak - håber jeg får tid til at klippe en mere på torsdag.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Den er da også blevet rigtig fon, så jeg kan godt forstå at du er tillfreds

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar. det er altid sjovt at afprøve nye mønstre.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. I love things like this.

    SvarSlet
  8. Hvor er det en skøn kjole :-) Jeg har også haft kig på stoffet, men skal lige lidt længere ned i lageret, før der må indfinde sig noget nyt... Jeg hader sådanne regler!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan en regel har jeg også og det ER virkelig længe siden at jeg har købt stof, men nu har jeg nærmest abstinenser, så jeg tror ikke det går meget længere:-)
      K.h.
      Christina

      Slet