mandag den 1. september 2014

Påfugl i fine farver

Tak for jeres søde kommentarer til forrige indlæg - I skal nok få en opdatering om min "nye" livsstil, hvis man kan kalde det det. Jeg måler og vejer mig en gang om ugen og i næste uge vil jeg fortælle jer mere om hvad fit på 100 dage går ud på.

Jeg har slet ikke fået vist jer denne sommerkjole. Det er samme mønster som denne (23091 fra Stof & Stil). Igen har jeg droppet bæltet og denne gang har jeg lavet udskæringen på ryggen lidt dybere end originalmønstret (for at variere dem lidt - jeg har klippet nogle stykker:-)) Jeg er ikke tilfreds med ombukket i halsen - jeg tror jeg er kommet til at strække stoffet lidt, men jeg må jo øve mig lidt på den del så.

Stoffet er fra Stopdepotet og findes i flere farver. Nu vender det gode vejr heldigvis tilbage så jeg kan nå at bruge den lidt mere, og ellers kan den heldigvis bruges med et par strømpebukser og en trøje.




2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot og jeg er helt vild med det påfuglestof

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - jeg er også vild med stoffet og har det heldigvis også i en anden farvevariation.
      K.h.
      Christina

      Slet