tirsdag den 5. august 2014

Genbrug: fra skjorte til nederdel

Der er virkelig gået sport i ikke at smide noget ud, men jeg kunne godt bruge lidt flere timer i døgnet:-) Det er faktisk ikke fordi vi har en travl hverdag - den fungerer rigtig godt, men jeg vil også gerne nå at læse bøger, få rørt mig bare en lillebitte smule og så selvfølgelig lave noget med venner og familie.

Dette er dog et lille hurtigt projekt, som kunne klemmes ind imens Casper var til hockey, Emil hos legekammerat og Carla var sur (fordi hun ikke måtte blive længere i børnehaven!) - en kortærmet skjorte er lavet om til en nederdel til Carla. Den kom på med det samme - jeg er overbevist om at det er lommerne der hitter.




Før

9 kommentarer:

  1. Sikke en rigtig god idé Christina.
    Ja det er farligt det der med at intet nu kan smides om fordi det liiiiiige kan syes om til ... osv. Jeg har for nyligt været hård - og sorteret groft til aflevering i Name It. De bliver jo så glade :)

    http://pladstilverden.blogspot.dk/2014/08/genbrug-name-it.html

    SvarSlet
  2. Sikke en fin nederdel - og rigtig fint med genbrug

    SvarSlet
  3. Nok en god idé. Den ble jo kjempefin. :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin, sød ide:)

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød! Der er plads til en masse sten, pinde, slikpapir og hvad der eller bliver fundet på vejen (hvis det altså var min Sophia :-P )

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin - måske jeg skulle prøve det samme med en skjorte der bare hænger og fylder inde i skabet ;) Og ja, de lommer ville også sælge stort her hjemme :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det dog en god idé, den er rigtig fin :)

    SvarSlet