lørdag den 9. august 2014

Genbrug: fra herreskjorte til dameskjorte

Casper har mistet endnu en skjorte og denne gang er det til mig:-) Jeg har klippet det meste af ærmerne af, ærmerne er lavet om til bælte, og så har jeg sat elastik i en smal løbegang i (det nye) ærme. Der er desuden taget lidt af siderne.

Den skal lige syes lidt mere ind i siderne, men ellers fungerer det fint.


 
Før
 


Må jeg låne billeder fra jer, der deltager i genbrugstemaet? Jeg synes det kunne være sjovt at samle nogle bidrag i ét indlæg.

9 kommentarer:

  1. Du får godt nok mange skønne ting lavet unde genbrugstemaet. Tommel op

    SvarSlet
  2. den er blevet rigtig fin :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin og du dygtig:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Smart! Den er bare blevet så fin :)

    - Anne

    SvarSlet
  5. ej hvor blev den bare fin :)

    SvarSlet
  6. Den er altså virkelig blevet god. Utroligt hvad man kan få lavet ud af aflagte sager.......
    Du må selvfølgelig gerne bruge mit billed.
    Kh Christina

    SvarSlet
  7. En rigtig sød og feminin skjorte du har fået lavet:0)
    Du må gerne bruge mine billeder:0)
    Kh Laila.

    SvarSlet
  8. Wauw, hvor er den smart. Du er dygtig til at genbruge -- flot!
    Kh. Bella

    SvarSlet
  9. Wauw! :)

    Og ja, lån du bare - jeg håber at nå et par indlæg mere i ugen her - tingene er allerede klaret ;)

    SvarSlet