tirsdag den 12. august 2014

Genbrug: fra herreskjorte til pigebukser

Stakkels Casper har mistet endnu en skjorte. Lige præcis denne her har jeg faktisk altid været ret vild men, men han gad ikke at bruge den mere, så nu blev den til et par bukser til Carla. Jeg synes de er rigtig søde.

Jeg klippede ærmerne af - uden at sprætte op - lagde minikreas mønster på smalle bukser oven på ærmerne og fik det passet nogenlunde til. Idéen er fundet på Pinterest.

Jeg har desværre ikke noget førbillede, men I har jo nok også set en herreskjorte før:-)







Så er der kun to dage tilbage med genbrugstema på bloggen (og det er nok begrænset hvad jeg når de næste par dage) - i morgen har jeg tænkt mig at skrive lidt om hvordan vi genbruger hos os og på torsdag vil jeg vise nogle af alle de fine ting I har lavet i forbindelse med genbrugstemaet.

Husk at give mig besked, hvis jeg gerne må vise nogle af dine billeder.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, endnu en gang super godt fundet på:0)

    SvarSlet
  2. De er da helt vildt søde! og super stilede :D
    Jeg har også snuppet alle min mands skjorter som han aldrig går med.. Vil prøve at sy den om til små Liam skjorter :D

    SvarSlet