mandag den 7. september 2015

To do - ta da: lilla nederdel til Carla

Denne her meget simple nederdel har ligge i skammekrogen længe...udelukkende fordi jeg fik kvajet mig, da jeg syede ribben på. Jeg glemte liiiiige at rette stoffet ud, så overlockeren fik lavet et rimelig stort hul, og det gjorde altså, at jeg ikke var topmotiveret for at sy den færdig.

Men hurra for to do - ta da, for nu skulle det være, så på med et strygemærke købt hos stof 2000 (Carla har selv været med ude at vælge det) og så syntes jeg egentlig at nederdelen er helt okay. Det brune kantbånd var en nødløsning, men det lilla kantbånd jeg har, er en helt forkert nuance, så det gik ikke. Stoffet er fra Stofdepotet og har ligget på hylden længe.



20 kommentarer:

  1. Det fungere da super med lappeløsningen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne - Carla er helt pjattet med den, så det viste sig at være den helt rigtige løsning.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Jeg synes, den er rigtig fin! Faktisk synes jeg, at den bliver mere spændende med stjerne-lappen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg er helt enig. Hurra for strygemærker:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Fedt med stjernen. Den gør da lige det xtra. Kender i øvrigt godt det med overlockeren ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Det må da være overlockeren den er galg med og ikke os.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Svar
    1. Tak:-) Det endte jo meget godt på trods af en krise undervejs. Jeg overvejede en lomme, men er nu godt tilfreds med denne løsning.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Den er da super fin. Synes både stjernen og det brune kantbånd er super duper til det meget lilla stof ig rib :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det fungerer faktisk meget godt sammen. Desuden er Carla ikke ligefrem kendt for at farvekoordinere og kan endda finde på at tage kjole og bukser på sammen, men det lever vi med.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Den er da blevet rigtig fin! Og farverne er lige noget for en sød pige ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar. Carla er stor fan af lyserød og lilla.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Den er blevet rigtig sød - og hvor godt gået at få fejlen reddet med stjernen. Man tænker, at den har været medtænkt fra starten af.

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi - hvor er du sød:-) Ja, ja - det var da planen fra starten....eller noget:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Den er blevet sød og smart :-) Den skal mok blive et hit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak . det håber jeg virkelig også.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Den er blevet rigtig fin - og prikken over i'et er da stjernen.
    Dem har vi også nogle stykker liggende af. Af en eller anden grund, så skal Karen altid have et strygemærke eller noget andet pynt til sit kommende tøj med hjem fra stofbutikken ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der minder Karen og Carla virkelig om hinanden - Carla valgte en del forskelligt da vi var i Stof2000, så nu skal det selvfølgelig også bruges.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Super fin nederdel, godt at komme lidt i bund med bunken :-)
    Kan godt forstå Carla har valgt stoffet, det er også rigtig fint.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en rigtig god fornemmelse - der er også godt gang i dine maskiner i øjeblikket:-)
      K.h.
      Christina

      Slet