onsdag den 16. september 2015

Prikker

Der er stadig en del projekter i sykurven, så nu hvor jeg alligevel havde lyserød sytråd i overlockeren, fik jeg lige syet et par bukser og en lille bitte nederdel til Carla. Stoffet er en rigtig lækker isoli med blød bagside fra Stofdepotet.

Buksemønstret er ballonbukser fra minikrea. Nederdelen er bare et stykke stof med elastik i linningen.

Lige for tiden arbejder jeg rigtig meget, og derfor er det mest de hurtige projekter, der kommer igennem maskinerne, men i weekenden satser jeg på lidt mere sytid.






7 kommentarer:

  1. Så fine prikker kan kun bringe lykke :) Og de simple og nemme mønstre er ofte de mest brugbare i længden ;)

    SvarSlet
  2. Er helt vild med nederdelen, den er da lige til en lille pige

    SvarSlet
  3. Sikke et fint stof, det skal nok klæde prinsessen rigtig godt :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Kender godt det med at trådfarven i maskinen bestemmer hvad der kommer igennem, så skal der ikke skiftes tråd så ofte :-)

    SvarSlet
  5. Åh, jeg elsker det stof.
    Tror jeg har kigget på det mindst 100 gange... Og det er altså mange... :)
    Men jeg har ikke rigtig kunne finde ud af hvad jeg skulle sy af det, så det har fået lov at blive i butikken.
    Rigtig søde ting Carla får af det, jeg er helt misundelig :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  6. Stoffet er ret fint -- og det er den lille nederdel og bukserne også, rigtig pigede :-)

    SvarSlet
  7. Så fine. Jeg elsker prikker :-)
    Kh Christina

    SvarSlet