mandag den 3. marts 2014

Børnetøj fra Bilka

Jeg er blevet spurgt om vi vil teste børnetøj fra Bilka, og det sagde jeg ja tak til - wupti, så kom der en rigtig fin stak tøj med posten. Der er både noget til Carla og noget til Emil. Carla har ikke den store holdning til det lige pt, men Emil udtalte i går:" det får en god anmeldelse fra mig!":-)

Indtil videre kan vi dog kun udtale os om udseendet, og det er helt sikkert godkendt. Jeg synes at både pige- og drengetøjet har nogle fine detaljer...f.eks. den tofarvede lynlås på trøjen til Emil, flæserne på de små bløde bukser til Carla, glimmerstjernen på den ene buksedragt og koralfarvede detaljer på den anden buksedragt.

Nu skal tøjet i brug og derefter får I en melding om hvad vi synes....









8 kommentarer:

  1. Jeg kan kun sige god for Bilka's børnetøj. Vi har en del og jeg må sige at vi er yderst tilfreds med kvaliteten. Det holder godt på farven og pasform.

    SvarSlet
  2. Her bruger vi også meget Mads og Mette - som studerende er det en overkommelig pris og holdbarheden er god. :)

    SvarSlet
  3. Sikke dog et lækkert tilskud de har fået til garderoben - heldige unger ;0)

    SvarSlet
  4. Det er bare så fedt lige at få sådan en forespørgsel - det kunne jeg også godt bruge herhjemme ;) Og rigtig fint tøj endda - jeg synes kvaliteten er blevet meget bedre i løbet af bare de sidste par år på Bilkas tøj og når det så er sat yderligere ned (når de skal skifte ud i det) så går jeg også shop-amok :)

    SvarSlet
  5. Har også kun gode erfaringer med deres tøj

    SvarSlet
  6. Hej, syntes det er fedt du er blevet spurgt om du vil teste deres tøj.

    Jeg er dog ikke selv en af dem der køber det store fra Bilka, men det jeg har købt har jeg også kun haft gode erfaringer med.

    jeg handler det meste af det børnetøj jeg skal bruge hos KidsBkids, og syntes det er fantastisk.

    Mvh
    Helene

    SvarSlet
  7. Tak for jeres kommentarer - vi er rigtig godt tilfredse med tøjet - det sidder godt og kvaliteten er i orden. Samtidig er det en pris hvor alle kan være med.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet