torsdag den 13. juni 2013

To do - ta da: endnu et par bukser til naboens niece

Det kører jo bare for mig - i sidste uge fik jeg syet disse små bukser (str. 80) til naboens niece. De er syet i det fineste babyfløjl fra Stofdillen. Jeg valgte at tilsætte støvet blå rib for ikke at fremhæve det lyserøde alt for meget - det KAN også blive for lyserødt. Jeg tror også det ville være fint med gul eller orange rib.

Mønstret er det sædvanlige fra minikrea uden nogle ændringer overhovedet...okay måske er ribben ikke helt efter mønstret men ellers....

Jeg er faktisk kommet til noget; jeg har klippet nyt til sykurven (og syet lidt på det) - hov....nå, men jeg har jo streget så meget på min liste og er overbevist om at jeg nok skal nå det, så lidt ekstra betyder nok ikke noget.



6 kommentarer:

  1. Jeg er SÅ imponeret over, hvor meget du når!Jeg har lige streget det første punkt på min to-do liste, men nu kommer der heldigvis et par lette opgaver, så mon ikke at jeg nå i mål:-)

    SvarSlet
  2. Det er super skønt at når man når at får syet en masse skønne ting ..... og det køre bare for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare SÅ tilfredsstillende. Ja, det kører virkelig så jeg tror at jeg vil lave en ny to do liste efter sommerferien.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Ej men det er så godt arbejde.
    Jeg holder på at du har syet alle 27 ting (eller hvor meget det nu var) inden måneden er ovre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - tak Louise. Jeg er også overbevist om at jeg når det.
      K.h.
      Christina

      Slet