torsdag den 24. juli 2014

Små vinger

Jeg synes man ser sådan nogle fine kjoler, bluser og veste i blogland med vinger og det ser både fint ud og så beskytter det også de små skuldre lidt imod solen.

Jeg havde ikke selv noget mønster, men har taget udgangspunkt i minikreas basis-t-shirt, og resultatet er blevet lige som jeg gerne ville have det. Jeg tror jeg skal prøve at lave ærmet lidt større næste gang og med lidt rynk, men denne her version fungerer også fint.

Stoffet er fra Stof & Stil.





5 kommentarer:

  1. den er blevet rigtig sød :)

    SvarSlet
  2. Hvor Er den bare fin og lige til en lille engel.

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin :-) du skulle næsten have kopi af et ærme fra et mønster jeg har, det er næsten dobbelt så langt som det skal syes fast på da der går en del til rynke :-)

    SvarSlet
  4. HVor er den fin... og sikke noget lækkert "yvonne" stof :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin. Jeg har længe haft det stof liggende på hylden uden helt at vide hvad jeg skulle bruge det til. Men denne model du har lavet er virkelig sød.
    Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet