lørdag den 19. oktober 2013

Et godt formål

Har I set at Trine med bloggen Groovybaby.....and mama har startet en indsamling i forbindelse med Knæk cancer?

Jeg synes I skal læse hendes indlæg lige her - hvis I donerer, kan I endda være heldige at vinde en af Trines lækre kreationer. Jeg er med - og vinder jeg, er jeg selvfølgelig rigtig glad, men under alle omstændigheder er det en indsamling, jeg gerne vil bakke op om.

Billedet er lånt af Trine


De næste par dage er der (igen) stilhed på bloggen - et par dages forretningsrejse og en masse arbejde, gør at der intet kreativt sker, men jeg vender frygteligt tilbage:-)

6 kommentarer:

  1. Sikke en god sag, det må jeg kigge nærmere på.
    Rigtig god arbejdslyst - glæder mig til at du vender tilbage med noget smukt som altid :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for de søde ord - håber du er tålmodig lidt endnu, for symaskinen står helt stille.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. God tur! og tak for at du linker til den gode sag- jeg havde ikke lige set det :-)

    SvarSlet
  3. Nyd forretningsrejsen - og sørg nu for at hygge dig, ingen stress ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) og ingen stress....nu er der bare trætheden tilbage, men det er jo til at lave med.
      K.h.
      Christina

      Slet