mandag den 22. april 2013

Discountshopping i Stof & Stil

Lige nu sidder jeg i Tyskland til en konference og vender først hjem onsdag, så intet kreativt her fra.

I lørdags blev det jo til en ganske kort tur i Stof & Stil.....da jeg så mængden af mennesker, besluttede jeg hurtigt at vi (Carla og jeg) ikke gad at stå i kø ved klippebordene, så jeg måtte holde mig til assorteret opklip og restebunken - det var selvfølgelig heller ikke så dårligt og helt sikkert sundt for min pengepung, men udvalget var trods alt begrænset.

Her er hvad der kom med hjem.....udover en tvillingenål og en stak lynlåse - hvor køber I lynlåse?





Det gule er samme kvalitet, som det lilla jeg syede nattøj af til Carla - det koster kr. 29,95 for 1,5 meter. Det gule skal bruges til ærmer og halskant på en kjole til mig selv, når jeg lige har lidt mere tid til at være kreativ.

15 kommentarer:

  1. Shit mand nogen lækre stoffer!!!
    Wauw, de små blomster er SÅ fine Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Libbie - jeg må snart komme i gang ved symaskinen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Lækre sager. Jeg køber lynlåse i stof2000, for de er billigere end stof og stil. Men overvejer lidt at finde nogle på ebay, da jeg kunne forestille mig at de alle kommer fra Kina og så er prisen nok lavere når der er en europæisk mellemmand mindre! Men hvis du finder gode billige, så kigger jeg gerne med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er en stof 2000 i nærheden af mit arbejde, så måske skulle jeg prøve det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Lækre stoffer - det er heller ikke skidt at shoppe på budget indimellem.

    Kig forbi min nye blog kreamani.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig ikke:-) Kigger forbi din blog senere.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Jeg køber lynlåse i stof2000. De har dem fra 3,95 kr

    SvarSlet
  5. Er også ret vild med blomster-stoffet.
    Jeg køber lynlåse her:http://www.etsy.com/shop/zipit
    Kæmpe udvalg og gode priser - især hvis man går et par stykker sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet - jeg har endnu ikke shoppet på etsy, men det kunne jo være at det var på tide.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Ih flere lækre stoffer!!! Lynlåse har jeg købt en del af på eBay, men jeg kan se at det er samme butik dom Tina henviser til på etsy. Det er virkelig gode lynlåse og god pris og flotte farver!

    SvarSlet
  7. Du havde da vist ret - den tvillingenål blev dyr (selvom du kun kom omkring restebordet).

    Men kan godt forstå dine køb - det med de sorte prikker hvad type stof et det?

    Glæder mig til at se din kjole med det gule ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - jeg er så dårlig til at være i stof & stil - jeg MÅ bare have noget mere med hjem.
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Det med de sorte prikker - jeg ved det simpelthen ikke - det virker ret syntetisk på bagsiden og velour på forsiden.

      Slet