fredag den 12. april 2013

Carlas klædeskab

Flere af jer har jo nævnt at Carla efterhånden må have en del tøj, og det har hun virkelig også - i dag tog jeg det meste af det hjemmesyede frem (der er en del der er til vask...host host), som hun kan passe lige nu.

Bloomers - der kan jeg med god samvittighed sy lidt flere.


Bukser i alverdens farver, med eller uden lommer, nogle i fløjl, andre i jersey, bomuld eller velour.



Natbukser (der er også natbluser til de lyseblå og de lilla, men de er til vask:-)).


Buksedragter - klæder Carla SÅ godt, men er ved at være lidt upraktiske, da hun gerne vil på toilettet.


Vendbare veste - den ene med matchende hårbånd, som bliver flået af, så snart det kommer på.


Tunikaer og bluser.



Nederdele.


Pyha - der er mange kjoler.


Men se nu hvor forskellige de er - der er jo ikke en eneste, der kan undværes;-)


Carla har også "købe-tøj" selvfølgelig...blandt andet masser af strømpebukser, bodyer, basisbluser og strik. Her et par billeder af mine favoritter for tiden.



9 kommentarer:

  1. Åhr, hvor er der mange lækre sager iblandt :) Jeg er specielt vild med blusen med Heidi på maven, åååhr den figur vækker minder fra mine ferier hos mine bedsteforældre (og nej, de bor ikke i en bjerghytte, men "bare" i Tyskland ;) )

    SvarSlet
  2. Viiildt! :-) Mine børn har altså også meget tøj - og jeg har endda lige taget en omgang sortering i deres skab. Men som du selv siger - det hele er jo forskelligt, så det kan jo ikke undværes! ;-)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor han hun meget tøj! Og hvor har du været flittig ved symaskinen!! Så mange lækre sager!!
    Kh Viola

    SvarSlet
  4. Ja dit indlæg bekræfter vidst det som andre skriver :-) hun kommer ikke til at gå uden tøj selvom vaskemaskinen strejker en mdrs tid ;-)

    Men lækker garderobe

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor har du været kreativ ved symaskinen med alt det fine tøj Carla har :-)
    God weekend
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  6. Tak for kigget ind i Carlas garderobe. Den er farverig og skøn og der er jo et overflodslager af lækre sager! :-)

    SvarSlet
  7. Carla har da bare den lækreste garderobe! :) Mej tøj mangler hun da vidst ikke ligefrem ;) Sådan skal det være til en pigegarderobe..

    SvarSlet
  8. Åh, hvor godt - og hvor er hun en heldig lille trold :-)
    Jeg gad godt, at mit stoflager var noget mere veludbygget, så jeg bare lige kunne finde frem og sy - og ikke mindst mikse stofferne så der kom noget mere liv i det.
    Tusind tak for kigget og for en masse inspiration :-)

    SvarSlet
  9. Tak for jeres kommentarer:-) Ja, hun mangler bestemt ikke tøj, men det er jo så hyggeligt at sy og jeg trøster mig med at vi giver tøjet videre til en anden lille pige, så selvom Carla måske ikke har det samme tøj på så mange gange pga. mængden, så bliver tøjet trods alt brugt;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet