fredag den 27. maj 2016

Halløjsa....

Ja, så gik der pludselig laaaaaaaaaaaaang tid, uden at jeg fik blogget, men nu prøver jeg at komme i gang igen. 

Der er den simple forklaring at jeg arbejder rigtig mange timer og derfor har været nødt til at nedprioritere stort set alt andet. Nu tror jeg at der snart er lidt mere normale tilstande og så bliver der sikkert også tid til at være kreativ igen. Jeg håber der stadig sidder et par stykker og læser med:-)

Jeg har syet lidt siden sidst, men alt alt for lidt.

God weekend.


Kjole til mig - mønster fra Onion og stof fra Stofdepotet




Mere stof fra Stofdepotet og mønster fra minikrea....og denne er ikke til mig, men til Carla:-)


16 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage! Ja, nogle gange er man altså nødt til at nedprioritere bloggen for en stund...håber dog ikke at dit arbejde tager overhånd! Der er en fin balancegang; pas på dig selv :-)

    FED kjole du har lavet til dig selv. Jeg er vild med stoffet! Og smuk kreation også til Carla <3

    KH Lilly

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn kjole. Helt vildt flot. Og dejligt at du kigger forbi. Jeg er her endnu. Naturligvis ;-)

    SvarSlet
  3. Godt at høre fra dig igen! Og lækre sager, du har lavet - som sædvanlig. Jeg har også taget en længere blogpause, her mens vi er flyttet i hus de sidste måneder. Men nu kunne det da være, at jeg snart skulle igang igen.

    SvarSlet
  4. Godt at dit arbejde igen tillader kreativitet -- flot, enkel kjole! :-)

    SvarSlet
  5. Flotte ting du har sydd - du er så flink til å sy ting til deg selv også. Jeg har tenkt å sy noe til meg selv, men får se om jeg får tatt meg tid :)

    SvarSlet
  6. Dejligt at få dig på min feed igen :)

    SvarSlet
  7. Skønne kjoler og dejligt du er tilbage:)

    SvarSlet
  8. Skønne kjoler. Jeg ser også frem til snart at få tid til at blogge igen ...

    SvarSlet
  9. Skønne kjoler. Jeg ser også frem til snart at få tid til at blogge igen ...

    SvarSlet
  10. lågsus - er sikker på at jeg skal se catwalk i næste uge

    SvarSlet
  11. Håber du får tid til at nyde sommeren også :-)

    SvarSlet
  12. Du har været savnet! Skønne sager du har fået kreeret - kender selv kun alt for godt til det med at arbejdet tager en så stor luns af dagen, at der slet ikke er tid eller overskud til de store kreativiteter eller andet for den sags skyld... håber det snart vender så du også kan nyde sommeren 😊 velkommen tilbage!

    SvarSlet
  13. Skoenne ting der kommer ud af din maskine. Velkommen tilbage.

    SvarSlet
  14. Great post. Articles that have meaningful and insightful comments are more enjoyable, at least to me. It’s interesting to read what other people thought and how it relates to them or their clients, as their perspective could possibly help you in the future.

    Skip Hire Near Me
    Mini Skip Hire
    Midi Skip Hire
    Builders Skip Hire
    Maxi Skip hire
    RORO Skip Hire
    2 Yard Skip
    4 Yard Skip
    6 Yard Skip
    8 Yard Skip

    SvarSlet