søndag den 8. marts 2015

Familien Ellemo 2014 og en giveaway

Som I nok har opdaget er jeg fan af fotobøger. Hvert år laver jeg en der viser lidt af hvad der er sket hos os i løbet af året. Jeg synes at en fotobog, giver nogle helt andre muligheder, end når man fremkalder sine billeder. Så da jeg blev spurgt om jeg ville teste et produkt fra onlinefotoservice sagde jeg selvfølgelig ja tak.

Jeg har valgt at lave en CEWE fotobog i panoramaformat, hardcover, men der er mange muligheder, så det er bare at vælge den man bedst kan lide. Programmet er nemt og enkelt at bruge - som regel bruger jeg den funktion der hedder foto-assistent, så billederne bliver placeret, og derefter redigerer jeg dette udkast. Jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet - lækker kvalitet og hurtig levering.



Søskendekærlighed.


Hygge ved sommerhuset og Skåne dyrepark.


Carlas 3-års fødselsdag og puttetid i sommerhuset.


Besøg hos farmor og fødselsdagsfejring af min dejlige Emil.

Det næste produkt jeg vil bestille er en fotokalender, så vi bedre kan holde styr på familiens planer - den sidste jeg bestilte, kan I se lige her.

Nu kan en af mine heldige læsere vinde en rabatkode til en CEWE fotobog fra  onlinefotoservice.dk til en værdi af kr. 400.


Reglerne er som følger: du skal være fast læser via google friend connect eller bloglovin og smide en kommentar på indlægget her - alle deltager med et lod og vinderen trækkes den 13. marts ca. kl. 18. Jeg håber I vil være med.


42 kommentarer:

  1. Vi står og skal til at i gang med at lave fotobøger til vores børn, så det er lige en give away for mig 😊 Følger dig på bloglovin

    SvarSlet
  2. Familien og jeg har netop snakket om, at vi ville samle en masse billeder af vores dejlige hund - en fotobog kunne være en fin måde at gøre det på :-)

    SvarSlet
  3. Følger via GFC og selvfølgelig vil jeg gerne være med :-D
    Min skønne gamle kat (10 år) skal da foreviges.

    SvarSlet
  4. Dejlig giveaway! Jeg er klart med og følger dig på Bloglovin

    SvarSlet
  5. Jeg er med. Er også glad for fotobøger :)

    SvarSlet
  6. Oh en fin gevinst. Jeg deltager gerne.

    Superfin familie-bog, du har lavet.

    SvarSlet
  7. Sikke en fin bog du har fået lavet! Jeg er også fan af fotobøger, og krydser alt hvad jeg kan, for at jeg vinder den fine præmie du udlover her.

    SvarSlet
  8. Sikke en flot bog du har lavet - jeg ville rigtig gerne vinde din flotte give away, det er en super måde at samle sine billeder på.
    Kh maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet
  9. Det kunne jeg super godt tænke mig at vinde.
    Mvh helena

    SvarSlet
  10. Jeg er da helt sikkert med! :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  11. Det vil jeg rigtig gerne vinde- så kan jeg måske få lavet den bryllups-fotobog nu hvor vi har være gift i 5år..
    Katrineheilmann(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Kunne være fantastisk at lave en foto(minde) bog over ferien til Lanzarote :-(

    SvarSlet
  13. Ihh en god giveaway. Den vil jeg rigtig gerne have fingre ☺

    SvarSlet
  14. wau en skøn præmie- deltage og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  15. Genial idé :) jeg har tænkt på det, men ikke fået gjort noget ved det. Måske er det på tide at starte :)

    SvarSlet
  16. Ej - ville elske at vinde en så jeg kan fortsætte serien til lillepigen;o

    SvarSlet
  17. Jeg krydser alle mine fingre :) Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  18. Bogen ser fin ud :) Mon jeg kan lave en, der er lige så fin?
    God søndag.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Krydser fingre og håber.. Vil være en skøn gave til bedsteforældrene

    SvarSlet
  20. Krydser fingre og håber.. Vil være en skøn gave til bedsteforældrene

    SvarSlet
  21. Krydser fingre, arme og ben :) Ville være skønt med en ny fotobog af frk. Astas bedrifter :)

    SvarSlet
  22. håber, vi har længe snakket om at få lavet en bog. Så hyggeligt:-)

    SvarSlet
  23. Åh den ville jeg gerne vinde. Siden jeg blev skilt for 3½ år siden og siden den åndsvage sygdom har alle billeder bare ligget i en rodet mappe på computeren som hedder "Billeder" dette ville være en kærkommen lejlighed til at få ryddet op i den... Jeg krydser alt hvad krydses kan
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  24. Det ville jeg gerne vinde. Min datter og jeg skal til Rhodos i maj, så det ville være perfekt at kunne lave en ferie bog når vi kommer hjem :-)

    SvarSlet
  25. Følger via bloglovin og krydser fingre for at jeg er den heldige:')

    SvarSlet
  26. Det var da en fantastisk præmie :)

    Vh Mie Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  27. ih har bare tænkt på de fotobøger flere gange- men har aldrig fået gjort alvor af det... måske et lod her er startskuddet :-)

    SvarSlet
  28. Jeg er fast læser på Bloglovin, og krydser fingre for at jeg vinder :)

    www.babyebayfund.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Super fantastisk idé med sådan en årbog ☺

    Jeg ville elske at vinde, så jeg er sikker på at få lave sådan en flot bog om vores bryllup i slut december 😍

    SvarSlet
  30. Super fantastisk idé med sådan en årbog ☺

    Jeg ville elske at vinde, så jeg er sikker på at få lave sådan en flot bog om vores bryllup i slut december 😍

    SvarSlet
  31. Skøn gave,har aldrig prøvet det før,men det kunne være dejligt at få en med hele familien:0)

    SvarSlet
  32. Følger på bloglovin og kunne så godt tænke at lave sådan en bog.
    Anne-mdr@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Den vil jeg da gerne vinde:)

    SvarSlet
  34. Sikke en skøn præmie :-) den vil jeg super gerne vinde :-)

    SvarSlet
  35. Så kan jeg lave en bog af mine børn. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Sikke en skøn give away.
    Jeg deltager meget gerne.
    Hvis jeg vandt, så ville jeg lave en fotobog til min oldemor. Jeg plejer at fremkalde nogen billeder til hende til hendes fotoalbum, men en fotobog ville være en rigtig god gave i stedet for billeder i alm. format(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Den kunne vi helt sikkert bruge! :)

    SvarSlet
  38. Med en søn på et år og ingen fremkaldte billeder ville den Være perfekt :)

    SvarSlet
  39. Den kunne jeg godt bruge :-)
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet