tirsdag den 17. februar 2015

Nattøj

Som jeg allerede har nævnt, har jeg været til sy-hygge hos Linda sammen med Gitte og Linette. Virkelig hyggelig dag hvor jeg egentlig synes at vi alle nåede meget, selvom der også var tid til at snakke en masse og spise lækkerier. Jeg håber der bliver mange flere af den slags sydage. Og så er det altså bare luksus at besøge Linda - der er masser af plads og desuden bliver der sat klippebord op i stuen - det er der da stil over:-)

Jeg syede blandt andet dette sæt nattøj til Carla - man kan sige at det var en bestilling ligefrem, men det bruges indtil videre ikke som nattøj, men hun vil gerne gå rundt i det herhjemme.

Stoffet er fra Stof & Stil (købt for efterhånden længe siden, da jeg fik øjnene op for at sy i jersey). Jeg har brugt minikreas mønstre; basisbluse og ballonbukser.





Jeg har også syet en natkjole til Carla....egentlig plejer hun ikke at bruge nattøj men hun ønskede sig en natkjole, så den blev fremtryllet af en stofrest og noget rib købt i genbrugsbutikken.



4 kommentarer:

  1. Sikke et fint sæt hjemme/nattøj - den brune og pink er god sammen :-) Lyder som en dejlig dag I har haft :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sættet er bare så fint til hende - jeg ville ønske at hun ville gå i joggingtøj, for synes hun ser så sød ud. Det var en rigtig dejlig dag.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor fedt med en kreadag. Tøsesnak og krea - det er da den perfekt ego-dag :-) Nattøjet ser virkelig dejligt ud :-) Jeg er også vild med med den brune-pink kombi du har frembragt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis -total egeodag....flere af dem;-) Brun og pink blev overraskende godt. Tidligere har jeg brugt lilla til det brune og det er også fint - men pink er lidt mere frisk til.
      K.h.
      Christina

      Slet