onsdag den 23. april 2014

Opbevaring

Her kan vi bare ikke få nok opbevaring til børnenes legetøj. I Emils tilfælde skyldes det at han har så meget af de ting der fylder.....meget lego, meget playmobil (den store borg fylder altså en del, selvom den bliver skilt ad i atomer), meget Flexi-trax (fylder 5 store kasser fra IKEA), så det kræver jo lidt.

Carla har vist bare meget legetøj generelt, men det fylder jo også en del med to store bedroller med legemad, komfur, dukkehus, gyngeheste (ja i flertal), ca. 100 bøger og 50 puslespil.....jeg har lige sorteret lidt ud i det og foræret to flyttekasser med legetøj til et børnehjem, men jeg mangler at gennemgå bøger og puslespil.

Vi er store tilhængere af IKEA opbevaringsløsninger....blandt andet disse kurve

KUSINER Trådkurv med låg IKEA Det er nemt at se indholdet gennem nettet. Kan presses sammen, når den ikke er i brug, og sparer plads.

Jeg synes bare nemt det kommer til at se rodet ud (med vores mængder af legetøj), når man kan se legetøjet igennem og derfor har jeg syet dette betræk (og 4 mere....). Det prikkede er fra Stofdepotet og det andet er fra Ikea.




12 kommentarer:

  1. Smart! Jeg synes nemlig også at de gennemsigtige løsninger tit kan få det hele til at virke næsten endnu mere rodet... :-/

    SvarSlet
  2. Wow, den var flott. Er enig i at det fort ser rotet når man kan se lekene gjennom nettingen. En god idé :)

    SvarSlet
  3. Enig i at det pynter med betrækket,(flot stof.:0)

    SvarSlet
  4. Din udgave er da betydlig flottere end den røde fra Ikea, men smart at bruge dem som "indmad". Jeg stemmer for en DIY :)

    SvarSlet
  5. Smart... og et dejligt sted at gå lidt amok i farver og print, der kan blive lidt for meget til tøj :-)

    SvarSlet
  6. Åh du taler til min dårlige samvittighed! Har haft legetøjs opbevaring på to Do listen længe! Syntes Ankers legetøj er et stort rod! Smart ned de IKEA nogle inde under!

    SvarSlet
  7. de er super fine! Betrækket er en rigtig god og brugbar løsning. Samtidig er det skønt, at du giver videre til børn, der trænger.

    SvarSlet
  8. Super smart ide. Elsker også Ikea opbevaring.

    SvarSlet
  9. Super smart! Jeg stemmer helt sikkert også for en DIY!!! :-)

    SvarSlet
  10. DIY tjek kan du så komme i gang!!!!! Det er mega vaks

    SvarSlet
  11. Ej det er bare smart! Jeg forguder også vores røde Ikea-spiralrør - der kan godt nok være meget i! og jeg hepper med på en DIY :D

    SvarSlet
  12. Hvor er det en god ide.. har lige givet 2 af de der beholdere væk, da jeg har gemt sagerne af vejen i kurve på pigernes værelser... så de kunne da godt lige have fået en omgang up cycling!

    SvarSlet